Ustalenia kliniczne dotyczące zakażeń grzybiczych wywołanych przez iniekcje metyloprednizolonu

Od 18 września 2012 r. Urzędnicy zdrowia publicznego badają duży wybuch grzybiczego zapalenia opon mózgowych i innych zakażeń u pacjentów, którzy otrzymali znieczulenie zewnątrzoponowe, paraspinal lub wspólne z zanieczyszczonymi partiami octanu metyloprednizolonu. Niewiele wiadomo na temat infekcji wywołanych przez Exserohilum rostratum, dominujący patogen związany z ogniskiem. Opisujemy wczesny przebieg kliniczny zakażeń związanych z epidemią. Metody
Przeanalizowaliśmy dokumentację medyczną przypadków epidemii zgłoszonych do Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorób przed 19 listopada 2012 r. Z sześciu stanów z najczęściej zgłaszanymi przypadkami (Floryda, Indiana, Michigan, New Jersey, Tennessee i Wirginia). Testy reakcji łańcuchowej polimerazy i testy immunohistochemiczne przeprowadzono na izolatach klinicznych i próbkach tkanek do identyfikacji patogenów.
Wyniki
Z 328 pacjentów bez zakażenia stawów obwodowych, którzy byli objęci tym badaniem, 265 (81%) miało zakażenie ośrodkowego układu nerwowego (OUN), a 63 (19%) miało jedynie infekcje inne niż OUN. Dowody laboratoryjne E. rostratum stwierdzono u 96 z 268 pacjentów (36%), dla których dostępne były próbki. Wśród pacjentów z infekcjami OUN udary były związane ze zwiększonym nasileniem zaburzeń w płynie mózgowo-rdzeniowym (P <0,001). Infekcje inne niż OUN występowały częściej w późniejszym okresie epidemii (mediana odstępu od ostatniego wstrzyknięcia do diagnozy, 39 dni w ropieniu zewnątrzoponowym i 21 dni w przypadku udaru mózgu, p <0,001), i takie infekcje rozwinęły się u pacjentów zi bez tych osób. zapalenie opon mózgowych.
Wnioski
Początkowe kliniczne wyniki tego ogniska sugerują, że infekcje grzybicze wywołane przezoponowym i paraspinalnym wstrzyknięciem skażonego produktu glukokortykoidowego mogą prowadzić do szerokiego spektrum choroby klinicznej, odzwierciedlając możliwe zmiany mechanizmu chorobotwórczego oraz czynniki ryzyka żywiciela i narażenia. (Finansowane przez Centers for Disease Control and Prevention.)
Wprowadzenie
Od 18 września 2012 r. Państwowe i lokalne wydziały zdrowia, Ośrodki Kontroli i Zapobiegania Chorób (CDC) oraz Urząd ds. Żywności i Leków badają największy udokumentowany wybuch epidemii w Stanach Zjednoczonych. Zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych i inne infekcje rozwinęły się po otrzymaniu przez pacjentów z znieczulenia zewnątrzoponowego, paraspinalnego lub stawów za pomocą zanieczyszczonego octanu metyloprednizolonu z jednej apteki mieszanej.1-3 Najczęściej stwierdzanym patogenem wśród pacjentów była forma Exserohilum rostratum, niezwykle rzadki ludzki patogen. W przypadku braku znanego zakażenia infekcyjne powikłania znieczulenia zewnątrzoponowego lub paraspinalnego występują rzadko (u <0,1% pacjentów) i zwykle powodują bakteryjne zapalenie opon mózgowych lub ropień zamiast choroby grzybiczej.4
Od lipca 2013 r. Zgłoszono łącznie 749 przypadków związanych z epidemią i 61 zgonów
[przypisy: choroba banga, delirium tremens leczenie, diflukan ]