Ustalenia kliniczne dotyczące zakażeń grzybiczych wywołanych przez iniekcje metyloprednizolonu AD 3

Pacjenci z typem choroby OUN zostali sklasyfikowani jako chorzy na OUN, niezależnie od tego, czy mieli również choroby inne niż ośrodkowego układu nerwowego; pacjenci bez objawów typowych dla OUN sklasyfikowani zostali jako chorzy nie tylko z OUN. Badania mikrobiologiczne i patologiczne
Próbki kliniczne badano w Laboratorium Referencji Grzybów CDC z zastosowaniem testu reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR) i starterów grzybów o szerokim zakresie, transkrybowanych przez wewnętrzną transkrypcję.5,6 Sekwencjonowanie amplifikowanego DNA grzybów i DNA, które zostało ekstrahowane z izolatów grzybów przeprowadzono w celu identyfikacji gatunków grzybów. Przeprowadzono również w CDC ocenę brutto próbek i zdjęć z autopsji; badanie histopatologiczne, specjalne zabarwienie i badanie immunohistochemiczne tkanki otrzymanej podczas autopsji lub biopsji; oraz sekwencjonowanie PCR i DNA amplifikowanego grzybowego DNA z tkanki.7,8
Analiza statystyczna
Przeprowadziliśmy dwuwymiarowe analizy za pomocą testu sumy rang Wilcoxona, testu chi-kwadrat lub dokładnego testu Fishera, stosownie do przypadku. Opracowaliśmy rozszerzony model proporcjonalnego hazardu Coxa, aby ocenić czynniki ryzyka zgonu lub udaru u pacjentów z zapaleniem opon mózgowych. Leczenie włączono jako zmienną zależną od czasu w celu oceny względnego ryzyka złego wyniku podczas leczenia w szpitalu. Wszystkie przedstawione wyniki pochodzą z pełnego modelu bez eliminacji wstecznej. Test Cochran-Armitage został wykorzystany do oceny trendów w przypadku śmiertelności. Opracowano wieloczynnikowy model regresji logistycznej w celu oceny czynników związanych z chorobą OUN u pacjentów w Michigan. Wartość AP mniejsza niż 0,05 została uznana za wskazującą na istotność statystyczną. Wszystkie analizy przeprowadzono przy użyciu oprogramowania SAS, wersja 9.3 (SAS Institute).
Badanie kliniczne
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka pacjentów z chorobą wpływającą na ośrodkowy układ nerwowy (OUN) i chorobę inną niż OUN. Dane kliniczne uzyskano dla 328 z 478 pacjentów (69%), u których grzybicze zapalenie opon mózgowych lub inna infekcja została zdiagnozowana w dniu 19 listopada 2012 r. Lub wcześniej. Spośród tych pacjentów większość pochodziła z Michigan (126 pacjentów [38%]) lub Tennessee (80 pacjentów [24%]). Mediana czasu obserwacji od daty wstępnego przyjęcia do szpitala wynosiła 14 dni (zakres międzykwartylowy, 7 do 27). Dane kliniczne, demograficzne i inne przedstawiono w Tabeli 1.
Typy chorób
Rysunek 1. Rysunek 1. Dystrybucja typów chorób w kohorcie klinicznej. Pokazano dane dla 328 pacjentów, zgodnie z ogólną liczbą diagnoz. Pacjenci z wieloma diagnozami byli włączeni do więcej niż jednej kategorii.
Spośród 328 pacjentów objętych tym badaniem, 265 (81%) miało zakażenie OUN, a 63 (19%) miało tylko infekcje inne niż OUN
[hasła pokrewne: choroby krwi objawy, moringa proszek, proteza szkieletowa cennik ]

Powiązane tematy z artykułem: choroby krwi objawy moringa proszek proteza szkieletowa cennik