Ustalenia kliniczne dotyczące zakażeń grzybiczych wywołanych przez iniekcje metyloprednizolonu AD 2

Opisujemy wyniki wstępnych badań klinicznych związanych z ogniska choroby ośrodkowego układu nerwowego (OUN) i zakażeń paramencjalnych. Metody
Badanie epidemiologiczne
Szczegóły bieżącego badania zdrowia publicznego w celu zidentyfikowania zakażeń związanych z ogniskiem zostały opisane wcześniej.1 Krótko mówiąc, pacjenci byli uznawani za prawdopodobnych, jeśli otrzymali zastrzyki z jednej z trzech zanieczyszczonych partii octanu metyloprednizolonu po 21 maja 2012 r. I mieli jakiekolwiek jeden z następujących stanów: zapalenie opon mózgowych o nieznanej przyczynie, udar krążenia tylnego bez źródła sercowo-naczyniowego, zakażenie rdzeniowe lub przykręgosłupowe w pobliżu miejsca wstrzyknięcia lub zapalenie kości i szpiku lub zapalenie stawów obwodowych. Potwierdzone przypadki zdefiniowano jako prawdopodobne przypadki z dowodami laboratoryjnymi (na podstawie hodowli, analizy histopatologicznej lub testu molekularnego) grzybowego patogenu związanego z zespołem klinicznym.
Badanie kliniczne
Zawarte w tym raporcie są dane od pacjentów z prawdopodobną lub potwierdzoną infekcją, którzy zostali przyjęci do szpitala lub pogotowia ratunkowego przed 19 listopada 2012 r. W sześciu stanach z największą liczbą przypadków (Floryda, Indiana, Michigan, New Jersey, Tennessee, i Virginia). Pacjenci z zakażeniami obwodowymi stawów zostali wykluczeni. Dla każdego pacjenta szczegółowe informacje kliniczne zostały wyodrębnione podczas pojedynczego przeglądu pogotowia i dokumentacji medycznej. Przegląd wykresów przeprowadzono między października a 19 listopada 2012 r.
To dochodzenie było częścią awaryjnej reakcji publicznej służby zdrowia; jako takie nie zostały uznane za badania wymagające przeglądu przez komisję odwoławczą instytucji lub świadomej zgody pacjentów. Dane kliniczne zebrano za pomocą standardowej, opracowanej na wypadek epidemii, metody zgłaszania przypadków klinicznych.
Choroby kliniczne
Pacjenci zostali podzieleni na kategorie według następujących typów chorób: zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych, udar, zapalenie pajęczynówki, ropnia nadtwardówkowa lub śródtwardówkowa, rdzeniowe zapalenie kości i szpiku lub zapalenie dysków oraz zakażenie paraspinalu lub fugi (rys. S1B w dodatkowym dodatku, dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu w ). Zapalenie opon mózgowych definiowano na podstawie objawów zapalenia opon mózgowo-rdzeniowych i pleocytozy (liczba białych krwinek> 5 na milimetr sześcienny) w płynie mózgowo-rdzeniowym, skorygowanym na obecność krwinek czerwonych. Wszystkie inne definicje przypadków zostały oparte na pisemnych raportach opisujących wyniki tomografii komputerowej lub obrazowanie rezonansu magnetycznego mózgu lub rdzenia kręgowego w dokumentacji medycznej pacjenta (szczegółowe informacje znajdują się w Dodatku Uzupełniającym).
Zapalenie opon mózgowych, udar, zapalenie pajęczynówki i ropień wewnątrzoponowy uznawano za typy chorób OUN, a wszystkie inne typy chorób uznawano za chorobę nieinwazyjną OUN.
[podobne: Psycholog Wrocław, gdynia psycholog, psycholog poznań ]