Opieka paliatywna dla poważnie chorych ad 6

Po pierwsze, liczba specjalistów zajmujących się opieką paliatywną jest znacznie mniejsza niż to, co jest konieczne do obsługi potrzebującej ludności. W badaniu z 2010 r. Oszacowano, że potrzeba 6000 do 18 000 dodatkowych lekarzy, aby zaspokoić obecne zapotrzebowanie w samej placówce stacjonarnej50. Podobne niedobory są również oczekiwane w innych dziedzinach. Zapotrzebowanie na rozbudowę usług opieki paliatywnej w nowych placówkach opiekuńczych, które zostały stworzone przez zachęty w ramach ACA i Wspólnej Komisji Advanced Certification for Palliative Care, jak opisano powyżej, dodatkowo obciąża ograniczoną liczbę pracowników opieki paliatywnej na poziomie specjalistycznym. Wreszcie, uwarunkowania regionalne, socjoekonomiczne, rasowe i etniczne mają wpływ na dostęp do opieki paliatywnej.51,52 Czynniki związane ze zwiększoną dostępnością szpitalnej opieki paliatywnej obejmują status nienastawiony na zysk, położenie geograficzne poza południowymi Stanami Zjednoczonymi, Ponadto, szpitale dla mniejszości i grupy etniczne przystępują do opieki paliatywnej i usług hospicyjnych znacznie rzadziej niż do białych.51 Ta sytuacja jest szczególnie niepokojąca, biorąc pod uwagę dowody, że w porównaniu z białymi, te grupy mają wyższe wskaźniki niedostatecznie leczonego bólu, preferencje – niezgodne z potrzebami terapie medyczne i niskie zadowolenie z komunikacji z opiekunami i opiekunami.
Luki w dowodach i przyszłe kierunki
Kluczowe badania muszą być finansowane i wykonywane, jeśli opieka paliatywna ma osiągnąć swój potencjał w celu zwiększenia wartości w całym systemie opieki zdrowotnej. Po pierwsze, jak zauważono powyżej, należy zająć się ważnymi lukami w dowodach klinicznych, aby osoby z poważną chorobą mogły otrzymać najlepszą dostępną opiekę. Na przykład biologiczne podstawy niepodatnych symptomów są słabo poznane, a leczenie objawów takich jak duszność, zmęczenie, świąd, majaczenie, a nawet ból są nieoptymalne, a do ustalenia sposobów poprawy opieki nad pacjentami potrzebne są randomizowane, kontrolowane próby interwencji. z tymi objawami.
Po drugie, potrzeby osób starszych z poważną chorobą i ich opiekunami oraz podłużny charakter tych potrzeb nie zostały jeszcze dobrze opisane.53 W szczególności należy zbadać złożone potrzeby w zakresie opieki nad pacjentami z wieloma współistniejącymi schorzeniami. Zagrożona populacja musi być zdefiniowana poza tradycyjnymi definicjami związanymi z chorobą lub prognozą, a lepsze zrozumienie wieloletnich potrzeb tych osób i ich opiekunów jest wymagane w celu opracowania ukierunkowanych modeli opieki oraz, przy niewystarczającej liczbie pracowników, do wdrożenia siła robocza.53 Po trzecie, potrzebne są dane dotyczące opieki nad ciężko chorymi dziećmi i osobami dorosłymi cierpiącymi na demencję krańcową. Wreszcie, rozwój i ocena modeli opieki paliatywnej poza szpitalami jest niezbędna. Jeśli badania te mają zostać podjęte, finansowanie badań w zakresie opieki paliatywnej będzie musiało wzrosnąć powyżej 0,01% budżetu Narodowego Instytutu Zdrowia, który obecnie wspiera badania w zakresie opieki paliatywnej.54
Należy również udoskonalić wiedzę o opiece paliatywnej i umiejętnościach lekarzy medycyny paliatywnej, aby sprostać potrzebom pacjentów. Rozszerzenie podstawowych umiejętności opieki paliatywnej wszystkich klinicystów będzie kluczowym krokiem w kierunku rozwiązania problemu niedoboru pracowników opieki paliatywnej
[podobne: przed oddaniem krwi, badanie kału na nosicielstwo, delirium tremens leczenie ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie kału na nosicielstwo delirium tremens leczenie przed oddaniem krwi